marți, 30 august 2011

Mulţumesc...




Mulţumesc…


Mulţumesc tuturor pentru aprecieri, sunteţi drăguţi. Mulţumesc şi sufleţelului meu… Nu e totul atât de frumos în viaţă aşa cum sunt de multe ori cuvintele aşezate într-un anumit mod mai mult sau mai puţin special… Iubirea înseamnă şi multă suferinţă (nu numai pentru mine sau pentru tine, pentru toţi cei ce iubesc cu pasiune, asta e viaţa din păcate…) şi o simt pe pielea mea din plin… Până în adâncul sufletului… Tremur tot uneori de nesomn, oboseală, dar încerc să fac astfel încât să nu mă vadă nimeni pentru că nu am învăţat să mă vait. Şi durează de atâtea zile… Doare uneori atât de tare că preferi ca om să te lovească un tren… Rămâi fără linişte interioară, fără somn, fără poftă de mâncare, fără vlagă, uneori şi fără unele vise.

Şi totuşi sufletul se mai zbate acolo in interior strigându-şi dorul… Dorul de tine, dorul de noi… Nu ai cum să nu-l auzi, nu ai cum să-l uiţi, nu ai cum să-l trădezi… El îşi strigă iubirea, el îşi vrea sufletul pereche alături indiferent cât îl doare, indiferent de ameninţări, suferinţe, dureri de necuprins…

Încerc să scriu în continuare în stilul meu original, încerc să mai rezist ca să mă ţin de promisiuni. Daca nu voi reuşi, înseamnă că tot om sunt, nu e vina mea… Dar voi lupta până nu voi mai fi…

Mereu când se amestecă alte persoane în viaţa ta personală, uneori cu “bocancii”, începi să suferi şi să constaţi cum se pierde acel frumos al tău pentru care ai luptat atâta timp… Şi-ţi strigi în pustie iubirea…

Şi pe mine mă doare enorm de mult, nu mai ştiu să zâmbesc, nu am linişte şi reacţiile tale de suferinţă în intens le am şi eu, crede-mă: durere cumplită, nesomn, tristeţe adâncă rătăcind prin tot trupul meu… Asta e, suntem la fel chiar dacă nu suntem una. Iar eu nu mă pot schimba, sunt ceea ce sunt… Un Gând Frumos pentru cei ce mă iubesc… Un Gând Frumos pentru tine…

Vreau să mă pierd şi eu în visare alături de tine sufleţel… Întinde-mi mâna ta “pacoste”… Nu am scăpare, e a sufletului adorare, e şoapta ta de iubire ce o aud în timpane şi ecoul sufletului meu pentru tine:

TE IUBESC… TE IUBESC… TE IUBESC… TE IUBESC… TE IUBESC ATÂT DE MULT…

Un Gând Frumos,
30 august 2011

2 comentarii:

  1. Cu plăcere,frumoase postări unele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru aprecieri.

    Unele persoane ar spune ca nu am nevoie de ele (de aprecieri), dar oricine vrea sa stie daca a reusit macar sa faca/ sa transmita ceva, daca e cat de cat placut ceea ce a scris/ facut.

    Am avut o teama mare si cand am dat drumul cartii spre publicare pentru ca sunt sigur ca sunt si persoane care nu vor aprecia pentru ca s-au inchis in sine, pentru ca au alte idei, conceptii, etc.

    Fiecare cu gusturile lui (asa am spus mereu), dar eu macar am incercat atat cat am putut si ii apreciez mult de tot pe toti cei care incearca. Ori ne facem de "ras", ori transmitem ceva frumos unei persoane sau mai multora.

    Macar ne asumam riscul in aceasta viata si suportam consecintele in mod evident. Am promis ca NU voi fi o umbra si incerc sa ma tin de cuvant. Incerc... De unul singur e greu, stim cu totii, indiferent cine este acea persoana.

    Asa ca am nevoie de aprecieri... Multumesc inca o data!

    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere