vineri, 5 august 2011

Te iubesc mult dragostea mea...

T  e caut între idei,
E  dorul aşa de mare...

I  ubesc ai tăi bujorei,
U  nde este a ta chemare?
B  ate aşa frumos inima-n doi...
E  scris din veacuri că iubirea
S  e lasă fără să vrem peste noi,
C  ă naşte vise, aduce amintirea...

M  inunaţi sunt ochii tăi de flori,
U  mede sunt buzele tale, ce dulceaţă,
L  asă-mă să te cuprind în culori,
T  e ador, iubito, în fiecare dimineaţă...

D  ragostea ta să mi-o oferi mereu,
R  arăul să-l colind numai cu tine.
A  coperă-mă, fără tine mi-e greu,
G  ândul e la tine, nu mă pot abţine...
O  şoaptă mi-e trăirea, amintirea,
S  e pierde în mine, în tine, în noi,
T  e ador, te doresc, e doar iubirea,
E  un sentiment pur ce răsare-n amândoi.
A  lină-mi tristeţea şi dorul de tine,

M  ângâie-mi chipul de sărutări înroşit,
E  inima mea ce doar ţie îţi aparţine,
A  dor al tău cuvânt ce mereu l-am preţuit...




Ploieşti, 31 octombrie 2010,
Mihai Florian Dumitrescu
www.florian-dumitrescu.ro
www.mihaifloriandumitrescu.ro

4 comentarii:

  1. Nu sunt nici pe departe o pasionata de poezii.. Nici de citit, nici de recitat.. dar aici am gasit poezii .. calde.. pur si simplu.
    Felicitari,multe felicitari, si succes iti doresc!
    luminita

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa te vreau, doar pe mine sa ma citesti. Multumesc frumos Luminita, mereu ai fost o draguta cu mine. Sper sa pot oferi mereu caldura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt niste Poezii care te face sa te simti prezent acolo,sa simti ca esti personajul principal... Sunt superbe nu mai am cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori cuvantul are puterea de a patrunde dincolo de orice asteptari, uneori cuvantul este sentimentul ce ne cuprinde atunci cand il rostim cu tot sufletul... Pacat ca am uitat sa ii dam importanta cuvenita. Multumesc frumos pentru comentariu Alyy, o zi frumoasa in continuare.

    RăspundețiȘtergere