vineri, 26 august 2011

O îmbratisare nemuritoare



“Îmi doresc o îmbratisare nemuritoare, un sarut al adorarii din tine, sa fiu cu ideea mea de intens pentru totdeauna, o plimbare-n ploaia lui martie cu tine de mâna, ceva deosebit în cuvintele iubirii din tine, un parfum al atingerii tale tandre, iubirea ce mi-am dorit-o mereu si am cautat-o atât amar de vreme, sa te cer printre lacrimile dorului de tine si ale fericirii atunci când te voi privi, un secol de nopti de neuitat si-o viata alaturi de tine, sufletelul meu de flori... pentru ca TU esti o parte din ideea de NOI, TU esti zâmbetul meu ce-mi apare atunci când ma gândesc la tine, TU esti alinarea sufletului meu ce a ratacit printre umbre, TU esti dragostea vietii mele... Si... te iubesc atât de mult trandafirul iubirii mele...”

(Mihai Florian Dumitrescu, 11 februarie 2011, din cartea "Ganduri pentru EA- Sentimente nespuse" al carei autor sunt, Editura National, 2011, ISBN 978-973-659-210-2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu