vineri, 5 august 2011

Aceasta e iubirea...

 
"Te văd aşa cum vede văzul nevăzutul,
te aud aşa cum aude auzul neauzitul...
Mă gândesc la tine,
te gândeşti la mine...
Mi-e dor de tine,
ţi-e dor de mine...
Te iubesc şi te urâsc,
te uit şi îmi aduc aminte de tine,
mă supăr şi mă bucur,
mă trezesc şi mă culc
numai cu tine în gând...
Iar te urăsc...
Dar ce mult te iubesc...
Mi-e dor de tine,
aş vrea să te uit...
Să uit uitarea,
să iubesc iubirea,
să te urăsc
atât cât poate inima mea de copil...



Mă ascund şi totuşi te caut...
Din nou... te urăsc...
Şi... totuşi...
nu te pot uita…
Aceasta e iubirea..."
(Mihai Florian Dumitrescu, 27 decembrie 2006)

2 comentarii:

  1. Ceea ce simt eu in momentele astea...iti multumesc ca le'ai scris in cuvinte...pentru ca eu nu as putea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere Suflet Anonim... Ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere