vineri, 12 august 2011

Ganduri



Vino...

Te strig în noapte,
E-un dor de tine,
De-ale tale şoapte
Şi nu mă pot abţine,

Nu mă pot abţine
Să nu mă gândesc
Că inima-ţi aparţine
Pentru că te iubesc...

Pentru că te iubesc,
Adorm cu tine-n gând
Şi-n vis îţi şoptesc
Cât de mult te doresc..

Cât de mult te doresc,
Îţi simt bătaia-n mine
A inimii tale, e firesc
Să te simt, e-atât de bine...

Minunato, e-atât de bine
Şi ca un înger în lacrimi
Implor cerul să-mi aline
Dorul de noi, dorul de patimi...

Dorul de noi, dorul de patimi
Mă transformă pe mine-n tine,
La pieptul meu iubito adormi
În sărutările mele adolescentine.

În sărutările mele adolescentine
Aş vrea să te trezeşti, apoi de brâu
Îmbrăţişarea mea te va cuprinde,
Doar eu sunt stăpânul sufletului tău...


Ploiesti, 11 august 2011
Al tuturor si al nimanui,
----------------



Oare mă mai auzi?

Auzi tu a inimii chemare?
Mai simţi tu topirea-n visare?
De ce preferi numai durere?
Când ne sărutam într-o îmbrăţişare,

Totul era bine, era fericirea
Atingerii sărutului tău umed...
De ce preferi doar amintirea
Iubirii, să fie oare totul putred?

Nu uita frumoasa mea iubită
Că încă din vremuri tot ni se spune
Că iubirea e de lume zdrobită,
Călcat în picioare cel ce nu se supune...

Întinde-mi mâna ta albă ca neaua,
Lasă-mă să mă pierd în ochii tăi,
Sărută-mă ca-n ziua in care ploua,
Iar eu îţi auzeam ale inimii bătăi...

Ploieşti, 11 august 2011
Al tuturor si al nimanui,
Mihai Florian Dumitrescu
------------------



O viaţă ca o lumânare

O lumânare
E viaţa unui om...
A cui chemare
Să fie oare
Când se stinge-n nepăsare?

Oare pe cine doare
O trăire de intens
Într-o lume de nonsens?
Să fie ceva oare
Când te pierzi în imens?

Ştiu, e nefiresc
Să vezi o lumânare
Ca pe ceva ceresc
E doar o amânare
A unui gest firesc...

De ce să-ţi pese ţie
Când o lumânare moare?
Pe tine nu te doare...
Nu e nici o acuzaţie,
Lasă aşa, e doar o afirmaţie...

Ploieşti, 11 august 2011
Al tuturor si al nimanui,
------------------


2 comentarii: