vineri, 5 august 2011

Printre idei... (Doar ideea de tine)

Un sentiment,
O lacrimă-n deşert,
Un dor de Necuprins...
O lumânare...
Inima-mi tresare,
E-o adiere ce mă doare...
Un salt în Nefiresc...
Te iubesc...
Un Gând Frumos,
Un Curcubeu în privire
Şi-un licurici...
Te simt, eşti aici...
Mi-e dor,
Te ador...
Şi aştept...
O tandră mângâiere,
O dulce sărutare
Într-o îmbrăţişare...
Te doresc...
E atât de firesc...
O dorinţă de lumesc,
Simt că trăiesc...


Ochii tăi,
Nemurirea din ei,
O rază de soare
Ce răsare din Uitare...
O floare
E chipul tău
Şi mă pierd...
Mă pierd în splendoare...
Un zâmbet în culoare
Şi dulceaţa buzelor tale...
O idee de intens,
Pare un nonsens
Şi mă topesc în tine
E-o stare de bine...
Am uitat de suspine...


Ploieşti, 12 octombrie 2010
Mihai Florian Dumitrescu
www.florian-dumitrescu.ro
www.mihaifloriandumitrescu.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu