duminică, 28 august 2011

Tu...


 
Tu…


Doar TU eşti ideea mea de intens,
Doar TU eşti visul meu etern
Ce iubirii mele îi dă un nou sens,
Sentimentele în mine se aştern…

Atunci când mă săruţi minunato,
Simt cum trupul mi se-nfioară,
Te doreşte numai pe tine, adorato,
De parcă aş fi iubit întâia oară…

S-aştern şi plopii rânduri, rânduri,
Să ne croiască drumul în iubire,
S-aştern şi versurile-n acorduri,
Un cântec se aude-n adormire…

Trec rândunele stoluri-ntre şoapte,
Eu te sărut cu-ntreaga mea simţire,
Trece ziua peste noi, se face noapte,
Iubito, sunt acum al tău, doar o trăire…

Şi-adorm cu tine-n visarea de noi,
Te iubesc atât de mult Vis Frumos,
Să trecem împreună-n lumea de apoi,
Tu, a mea prinţesă, eu un făt frumos…


Mihai Florian Dumitrescu,
Gand Frumos, 28 august 2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu