marți, 16 august 2011

Absenţa uitării…



Căzut-au lacrimi-n suspine
Şi-n doruri de necuprins,
Nici inimă nu mai conţine
Sărmanul trup de dor atins…

S-aşterne tăcerea-ntuneric,
O lumânare se aprinde,
Totul pare atât de feeric
Că simţi cum te cuprinde…

Dar nu e decât o iluzie,
O iluzie-n ideea visării
De tine iubito, e beţie
De sentimentele uitării…

Şi doruri nespuse se răscoală,
Trecutul mă izbeşte-n prezent,
Mă doare totul, pare-o boală,
Sunt aici şi totuşi sunt absent…


Mihai Florian Dumitrescu,
Un Gand Frumos,
Ploieşti, 16 august 2011

4 comentarii:

  1. Frumoase acele randuri dar sunt cam triste :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Alyy daca sunt frumoase, lasa-le asa triste. Stii si tu ca daca vrei sa ajungi la ceva frumos, treci si prin tristete, aici nu inteleg multe persoane. Se lupta pentru tot ceea ce este frumos, chiar si pentru o iubire. Femeia cand naste, trece prin momente grele, iar cand iubesti te lovesti de multe ori de altii care se tot baga in relatia ta si tot ai nevoie de tristete. "Ata ete". O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos si ADANC! Imi plac versurile :) Mai nou, am inceput sa intru pe blog-urile userilor. Imi place sa vad cum gandesc altii, cum gandesc in afara meschinariei, si a ipocriziei duse la absurd. Imi astern si eu gandurile, dar pe hartie (moda veche, ce poti face?). Un sfat: ramai asa cum esti, chiar daca plebea voteaza contra!
    Dorin din Codlea (aka Kronstadt)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai lasat cateva minute fara cuvinte Kronstadt... Stiu ca esti mai critic si nu ma asteptam sa-ti placa atat de mult. Am apreciat mereu incapatanarea cu care iti sustii ideile, denota o personalitate puternica. Si eu mi-am asternut atatea ganduri pe hartie, dar unele s-au pierdut, din pacate. Si aveam si de la 17 ani... "Ata ete". Asa ca acum le scriu si pe hartie, dar le salvez si pe suport electronic. Erau doar 3 persoane care comentau, stai linistit, am in schimb zeci de aprecieri, ca si tine. E o mica "abatere" relativa... Eu scriu pentru voi, nu pentru ei, stii bine Dorin. Cartea am scos-o pe banii mei cu ajutorul unui prieten bun care ma ajuta la partea de editare. Ca sunt cativa care comenteaza, dar ei nu au facut nimic bun in viata lor, te afecteaza un pic meschinaria lor, dar trece. Apa trece, bolovanii din capul lor raman ;) Trei persoane din atatea zeci nu reprezinta "plebea" Dorin. Iti propun ceva: ma intereseaza ceea ce ai scris tu daca poti scana si sa-mi trimiti pe adresa mea de email, daca nu poti, imi precizezi ca sa vad cum te pot ajuta si poate scoatem ceva impreuna ca un dialog de idei de pe urma a ceea ce ai scris tu. Eu o sa dau "replica" la tot ceea ce ai scris tu intr-un mod cat mai frumos, civilizat. Ar iesi ceva interesant pentru romani, nu? Doua personalitati puternic conturate discutand/ polemizand pe seama acelorasi subiecte... Iti surade ideea? Bineinteles ca mai vreau si o carte impreuna cu EA! Dar asta e aparte.

    RăspundețiȘtergere