marți, 6 septembrie 2011

Tristeţea durerii...




Tristeţea durerii...

A mai căzut o petală-n calea mea,
Era un destin, un suflet pierdut?
Şi totuşi parcă nu-i venise vremea
Să se piardă în neantul nenăscut...

Nu mai avea grai şi nici putere
Să-şi strige durerea de-nceput,
În palma timpului doar o naştere,
Era lacrima durerii-n absolut...

Şi ploi şi vanturi trecut-au peste el,
Nu mai erau nici doruri, nici uitări,
Sus în cer zăreai un frumos arhanghel
Ce plângea cu sânge printre cântări...

Şi-ntregul univers parcă tăcea,
Era doar dorul unui timp trecut,
Nici o lumină nu se mai zărea,
Totul parcă murise-n necunoscut...

O închinare mi se făcuse gândul,
Era ruga mea către cerul divin,
O viaţă atârnând într-un pendul
Şoptind un "te ador" adolescentin...


Ploieşti, 06 septembrie 2011
Mihai Florian Dumitrescu


7 comentarii:

  1. Un suflet se stinge în acestă seară
    Un gând ascuns se îneacă într-o călimară
    Plină cu sânge devenind cerneală
    Lăsând o urmă de "Adio" pe o albă coală...

    Aşa mi-a venit să scriu.
    Frumoasă poastrea,frumos blog...Felicitări!

    Cu drag,
    Carina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut, iti multumesc frumos. Te poti inregistra si tu pe blog la persoane interesate si ai si id-ul meu pentru schimb de bloguri, este simplu: mihaifloriandumitrescu exact cum este si numele.

    Nu-mi place sa spun "Adio" nimanui, nu am facut-o niciodata si sper sa nu o fac. Multumesc frumos pentru reactia ta, pentru aprecieri, pentru tot.

    Felicitari si tie si o zi frumoasa in continuare!

    PS: Daca voi mai trai, voi mai scrie destule...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vei trăi,de ce nu? Învaţă să mergi mai departe orice s-ar întâmpla...viaţa uneori nu este atât de dulce precum sperăm noi ,ştii bine că fără suferinţă nu ar exista Iubirea! Acest sentiment unic,care pe unii ne distruge,iar pe alţii ne ridică.

    Pe mine una m-a distrus în urmă cu 2 ani,dar zâmbesc şi aştept..."Un tramvai numit dorinţă"!

    Tu? Ce aştepţi?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos Adriana, ai ramas mereu aceeasi si ma bucur. Am vazut mesajul tau prea tarziu ca ai postat si tu asa ca stiu ca e al tau comentariul.

    Acum vrei sa-mi sustii tu moralul? Ai patit multe, stiu de acum 5 ani si daca stai sa te gandesti bine chiar nu meritai atatea ca doar ai fost mereu mai presus decat altii, ai ajutat, ai fost mereu atenta. Asta e, in viata patim multe. Macar sa invatam cate ceva. Eu nu stiu ce astept... In momentul acesta nu stiu raspunsul exact.

    Postarile trebuie aprobate intai ca sa nu apara surprize neplacute cu persoane fara bun simt. De aceea nu aparea comentariul tau inca neaprobat de mine. Scuze, nu eram la pc sau pe blog, am stat putin linistit.

    Ai grija de tine, o zi frumoasa maine si drum bun cand te intorci ca sa-ti las cartea cum am promis.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Cu siguranţă nu Adriana ţi-a comentat mai sus...

    RăspundețiȘtergere
  6. Scuze "Anonim", imi scrisese Adriana un mesaj ca a postat si ea un comentariu, dar nu i-a aparut si am crezut ca este ea. Am intrebat-o astazi (dau greu de ea ca lucreaza) si mi-a scris ca nu era comentariul ei de sus, asa e. Stiu ca a suferit si ea destul de mult asa ca am confundat.

    Dar tu "Anonim" care ai suferit atat de mult, de ce nu vrei sa ma ajuti si pe mine si sa lasi un nume macar? Oricare ai dori tu sa fie acela.

    Imi pare rau ca ai suferit atat de mult, eu am incercat sa nu abandonez pe nimeni, sa raman mereu constant ca sa nu am reprosuri ulterioare sau sa am eu ce sa-mi reprosez.

    Daca erai tot tu Carina, e bine sa specifici mereu. Ma ajuti mult asa. Multumesc frumos, ai grija de tine si inca o data imi pare rau pentru toata suferinta ta.

    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. "Carina" eu nu as vrea sa se stinga acel suflet, in nici un caz. Ar fi pacat pentru ca scria frumos si parca merita atentia, nu stiu de ce a suferit atat de mult acum 2 ani, e pacat, dar daca a suferit acum 2 ani acel suflet, ar fi trebuit sa invete sa fie altfel, nu sa se inchida in el. Ar trebui sa fie mai rabdator chiar daca trecutul a fost dureros ca uite asa si el la randul lui poate lovi fara sa vrea in altii...

    Ai grija de tine "Carina"!

    Cu drag,
    Mihai Florian

    RăspundețiȘtergere