marți, 23 octombrie 2012

Un singur gand...




“Un Gând frumos mă învăluie. L-am întrebat de ce tocmai pe mine şi mi-a răspuns şoptind cu o linişte ce mi-a făcut tot corpul să vibreze: eu sunt iubirea ta şi a ei, eu sunt lacrima de cristal ce s-a născut din ochii ei frumoşi ca un câmp de flori ca să-i trădeze sentimentul faţă de tine, muritorule, să te înveţe cum să deveniţi nemuritori, eu sunt gândul vostru frumos şi dorul din voi. Eu sunt răsăritul şi apusul din voi atunci când vă priviţi şi vă pierdeţi unul în altul, eu sunt dulcea ei sărutare ce te introduce în visare şi vibraţia din tine atunci când iubirea ei te atinge tandru, eu sunt eternitatea din voi şi răspunsul rugii voastre, eu sunt DRAGOSTEA. O singură inimă... Un singur gând pentru totdeauna...” (Mihai Florian Dumitrescu, 24 august 2010, "Ganduri pentru EA-Sentimente nespuse")

2 comentarii:

  1. Nu esti un romantic,insa dovedesti contrariul ...Poate nu lasi sa se vada acest lucru,insa randurile scrise dovedesc ca esti o fire tandra si romantica ...Pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere