marți, 23 octombrie 2012

Pasiune...

 
 Pasiune...

Bună iubita mea minunată... Te-am visat... Aveai părul de mătasea moale a unei adieri de primăvară, zâmbetul unei raze de soare ce-mi lumina chipul şi-n ochii tăi de stele ce-n diamantul iubirii luminau, mă pierdeam regăsindu-mă în tine şi în ideea de noi...

Am vrut să nu mă mai trezesc şi să adorm din nou în visarea dorului de tine, de îmbrăţişarea caldă a trupului tău de domnişoară, de atingerea tandră a sânilor tăi moi pe trupul meu obosit de atâtea căutări, brăzdat de trecerea trecutului, dar doritor de regăsirea viitorului alături de tine dragostea mea, de atingerea buzelor tale moi şi-nsetate de iubirea eternă ce răzbate din inima ta de iubită adorată...

Şi-aştept... Şi-aştept să-ţi gust din nou dulceaţa buzelor, atingerea caldă a goliciunii iubirii trupului tău şi dulcea ta şoaptă de iubire... Şi... Te ador atât de mult..." (Mihai Florian Dumitrescu, 26 martie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu