marți, 23 octombrie 2012

O imbratisare...




“Îmi doresc o îmbrăţişare nemuritoare, un sărut al adorării din tine, să fiu cu ideea mea de intens pentru totdeauna, o plimbare-n ploaia lui martie cu tine de mână, ceva deosebit în cuvintele iubirii din tine, un parfum al atingerii tale tandre, iubirea ce mi-am dorit-o mereu şi am căutat-o atât amar de vreme, să te cer printre lacrimile dorului de tine şi ale fericirii atunci când te voi privi, un secol de nopţi de neuitat şi-o viaţă alături de tine, sufleţelul meu de flori... pentru că TU eşti o parte din ideea de NOI, TU eşti zâmbetul meu ce-mi apare atunci când mă gândesc la tine, TU eşti alinarea sufletului meu ce a rătăcit printre umbre, TU eşti dragostea vieţii mele... Şi... te iubesc atât de mult trandafirul iubirii mele...” (Mihai Florian Dumitrescu, 11 februarie 2011, "Ganduri pentru EA-Sentimente nespuse")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu