miercuri, 24 octombrie 2012

Protest faţă de unii postaci nesimţiţi!






Protest faţă de unii postaci nesimţiţi!

Azi, 24 octombrie 2012, mi-am dat seama că sunt un “idiot” şi aşa vreau să rămân. Nu vreau să fiu ca “deştepţii” care postează tot felul de idioţenii pe facebook, pe site-uri, pe unde apucă ca să fie băgaţi şi ei în seamă. Prefer să fiu eu altfel decât ei şi dacă tot ei sunt “deştepţii”, “iluminaţii” pe care îi urmează gloata, eu prefer să fiu “idiot”!

Şi chiar dacă o să rămân singur, tot o să spun/ scriu tot ceea ce am de spus/ scris!

Astăzi, 24 octombrie 2012, am dat de alt “postac” de facebook atât de “deştept”(“cultivat” omul… nu avea rost să-l întreb câte studii are sau ce a realizat în viaţă…) încât a făcut o mârşăvie aşa cum fac mulţi alţii pe facebook şi am realizat că şi libertatea asta a netului naşte mulţi monştrii…

Ce a făcut? A pus o poză cu un copil care suferea de o malformaţie gravă (încât îţi era greu să te uiţi fără să îţi vină să plângi) şi cu un mesaj alăturat de genul: “dacă daţi like = 4 $, dacă daţi comment = 8$, etc…” fără să fie lăsat un cont bancar unde oamenii cu adevărat buni la suflet să doneze ceva ca să ajute sau ceva date de contact ale copilului sau ale unei rude… Dacă vrem să îl ajutăm, măcar să o facem cum trebuie, nu?

Nu numai atât! Dacă am scris că mi se pare o mârşăvie ceea ce a făcut tocmai pentru că se profită de suferinţa unui copil ca să strângă un nemernic simpatii, like-uri fără să fie ajutat deloc acel copil, m-am trezit că sunt luat tot eu de persoană “rea”… Eu… care am donat de atâtea ori cu adevărat în mai multe cazuri!!! Să ne mai mirăm de ce e lumea nebună???

Deci, concluzia: astăzi, 24 octombrie 2012, am înţeles de ce lumea e cu fundul în sus de atâta timp şi albul este negru şi invers, de ce oamenii sunt păcăliţi de atâta amar de vreme! Pentru că refuză să gândească!!! Ar trebui ca fiecare persoană să-şi pună întrebări elementare de genul: Dacă sunt mii de cazuri zilnice de astfel de postări, cine contorizează că eu, Mihai Florian, am postat un mesaj cu un copil care suferă ca să strâng like-uri de 4 $/ bucata? NIMENI! Cine dă aceşti bani? NIMENI! Şi atunci de ce profităm de suferinţa unui copil?

Acum mă adresez mămicilor care spun peste tot că îşi iubesc copiii: Dacă era copilul vostru, eraţi de acord să i se dea poza peste tot ca să strângă un nesimţit like-uri, dar copilul să nu fie ajutat deloc, deloc? Normal că NU! Şi atunci cum de sprijiniţi un astfel de imbecil, o aşa mârşăvie?

Doriţi să AJUTAŢI? Pentru început, mişcaţi-vă fundul de pe scaun, aflaţi un cont ceva şi vărsaţi bani acolo ca să ajutaţi cu adevărat, nu daţi like-uri ca să vă minţiţi conştiinţa că aţi ajutat pentru că NU aţi făcut NIMIC CU UN LIKE!!! Sau trimiteţi un sms dacă campania este adevărată şi este lăsat un nr. de sms ADEVĂRAT prin care să vi se oprească din abonament sau credit 1, 2, 3, 4, 5 dolari/ euro, etc! E ATÂT DE GREU? AŞA DE MULT IUBIŢI COPIII ÎNCÂT VĂ E LENE SĂ AJUTAŢI CU ADEVĂRAT?

Aş pune altă întrebare, dar ştiu că o pun degeaba: cine e mai nemernic? Eu că vă spun adevărul şi vă deschid ochii că ştiu cum e să ajuţi (NU am stat degeaba în mai multe cazuri şi am ajutat efectiv cu ceva, NU CU LIKE-URI!!!) sau e mai nemernic/ nesimţit cel care postează la vrajeală că un copil va primi 4 dolari pentru fiecare like deşi şi el ştie CĂ NU E ADEVĂRAT???

Nu reuşiţi să faceţi diferenţa între o minciună josnică şi adevăr? Măcar deschideţi urechile şi ochii la ceea ce vă spun/ scriu unii care ştiu ce înseamnă o asociaţie, cum se face o campanie de ajutorare…

Şi acum mă adresez postacilor nesimţiţi (cei care postează mesaje de genul celor precizate mai sus): “Măi nesimţiţilor, tare aş vrea să fiţi bolnavi grav pe un pat de spital şi eu să fiu singura voastră şansă să vă ajut şi eu să vă spun simplu: NU am bani să vă dau, nu am timp să vă ajut, DAR O SĂ DAU UN LIKE PE FACEBOOK ŞI O SĂ PUN ŞI POZA CU VOI CUM SUFERIŢI FĂRĂ SĂ LAS VREUN CONT, FĂRĂ DETALII, FĂRĂ NIMIC! 100 DOLARI LIKE-UL!!!” E BINE AŞA?

Sau să nu aveţi bani deloc de o pâine, să vă fie foame, eu să vă fiu singurul prieten şi să vă răspund la fel: “Nu am să vă dau, dar o să îi invit pe toţi ai mei să vă ofere like-uri pe facebook cu mesaje de genul: 200 dolari like-ul, să văd cine vă va oferi banii aceia!!!”

Acum sper că am fost destul de explicit de ce reacţionez dur la astfel de nemernici şi nemernicii! Este o mizerie să profiţi de durerea unui copil, să ii mai postezi şi poza fără să-l ajuţi cu adevărat şi să vrei tu like-uri MINŢIND CĂ O SĂ DEA CINEVA BANI PENTRU LIKE-URILE DE LE VEI OBŢINE TU, NESIMŢITULE!!!

Am auzit şi explicaţia destul de… “slabă” (ca să nu spun altceva) că ei nu fac nimănui rău dacă promovează aşa ceva… Adică, dacă promovezi astfel de mizerii, minciuna, ipocrizia unor astfel de mesaje/ personaje, e bine? Păi, atunci să promovăm prostia, minciuna şi meschinăria la rang de conducere de stat!!! UPS, AŢI FĂCUT ŞI ASTA DEJA…

Voi chiar doriţi să trăiţi într-o lume mai bună, cu mai puţină minciună, ipocrizie şi mizerie sau una spuneţi şi, în schimb, vă complaceţi cu toţii în ceea ce vi se “serveşte”?

Să îmi demonstreze vreun nesimţit de postac de genul că s-au strâns măcar o sută de dolari sau un singur dolar dintr-o astfel de aşa zisă campanie de ajutorare în care NU apare nici un cont bancar unde să se doneze, nu apare nici un nr.de sms, nu apar detaliile/ datele de contact ale vreunei rude a copilului, APARE DOAR POZA COPILULUI SUFERIND, POZA CU CARE UNII STRÂNG LIKE-URI!!!

Adică, eu postez un mesaj de genul pe facebook cu dolari pe like şi facebook se obligă de dragul meu (deşi nu mă cunoaşte) să plătească acea sumă? Şi un copil de zece ani îşi dă seama de farsă, de minciuna josnică!!!

Eu am tot cerut explicaţii unor astfel de postaci tupeişti chiar şi astăzi, să ne spună şi nouă, mai ales mie că ştiu că mi-am luat toate diplomele pe merit şi eram lăudat pentru logica mea, cine a hotărât câţi euro/ dolari se dau pentru un like pentru aceste cazuri, CINE CONTORIZEAZĂ ACESTE LIKE-URI ŞI CINE PLĂTEŞTE ACESTE LIKE-URI!!!  Nici măcar la 3 întrebări simple nu mi se poate răspunde? Ca să ne lămurim şi noi că suntem mai idioţi aşa, cel puţin aşa ne tratează aceşti tupeişti mizerabili!!!

Cât despre cei care donează cu adevărat, am un mesaj: Vedeţi cât de “idioţi” suntem/ sunteţi dacă doriţi să ajutaţi cu adevărat? Puteaţi scăpa mai ieftin dând un like şi gata!!! Că tot e la moda… (În paranteză fie spus: îi admir pe cei care ajută cu adevarat, le mulţumesc eu în locul nesimţiţilor de postaci care profită de credulitatea unora…).

Iar voi, postaci fără minte şi bun simţ: Îi puteţi lua de proşti pe cine vreţi voi, dar cu mine nu merge… Aşa că protestez public împotriva nesimţirii voastre, împotriva tupeului vostru de a striga tot voi că doriţi binele unui copil!!! DE CE NU DONAŢI ŞI VOI CU ADEVĂRAT MĂCAR UN DOLAR??? NU VĂ RĂMÂN BANI DE BĂUTURĂ, DE ETNOBOTANICE SAU DE VRĂJIT PERSOANE CREDULE?

CÂTĂ MIZERIE… Eu o să pun poza unui copil care vă arată cu degetul mârşăvia!!!

3 comentarii:

  1. f adevarat si din pacate asta e lumea in care traim.tot respectul pt dumneavoastra domnule FLORIAN..se stie pt uni internetul e doar facebook..unde asi posteaza pozele de acum 10 ani si unde cred ca pot face cea ce in viata reala nu o pot face,pt ca nu au cum..sunt niste oameni care in viata reala nu sunt in stare de nimic..si atunci recurg la aceasta metoda ca sa fie bagati in seama..pt ca altfel si asa sunt in plus acolo unde traiesc..e mai usor asa sa posteze decat sa ia atitudine...pt ca asta nu costa nimic,pt ca in creierul lor si asa nu e nimic, .. cum sa iasa in evidenta fara sa gindeasca ?...(pt ca si asa nu pot)..sau cum sa insele prostimea..? recurg la aceasta metoda care ai face sa para cea ce nu sunt in realitate..cati dintre acestia ar avea curajul sa stea fata in fata cu un om si sa ia o atitudine normala.. sa ajute cu cat are ..un euro sau ceva..niciunul,cred de fapt asta e romania toti vor sa fie cineva fara sa faca nimic...f dureros..

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru comentariile tale, pentru sustinerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru postare ! Pacat ca abia acum am descoperit-o... Sunt intru toutul de acord cu opinia ta ! Pot sa iti spun, in schimb, ca eu sunt o proasta credula, care am donat , la usa, cu acea banala chitanta, care stiu sigur ca banii nu au ajuns acolo unde au spus. Dovada, cuiva am cerut numarul de telefon, pentru a mai reveni, si nu a mai fost de gasit. Pana nu ne frigem cu ciorba, nu suflam in iaurt. Si cu toate ca m-am "fript", tot nu m-am invatat minte si continui sa mai donez, chiar daca nu este o suma mare....O zi buna iti doresc ! Felicitari pentru tot ! Este minunat !

    RăspundețiȘtergere