marți, 23 octombrie 2012

Iubire

 


Am adormit în poala ta iubito şi te-am visat... Nu mai ştiu dacă era vis sau dacă mă trezisem în mângâierile tale, dar ştiu că ţi-am zărit chipul de înger. Ce zâmbet minunat... M-am ridicat încet şi m-am uitat adânc în ochii tăi de flori ce îmi cereau adorarea. M-am apropiat de gura ta şi ţi-am sărutat buzele moi şi fierbinţi. Câtă plăcere... întâi încet, apoi cu pasiune îţi gustam dulceaţa buzelor. Parcă nu mă mai săturam... şi mâinile hipnotizate te-au cuprins toată să te simt la pieptul meu. Ţi-am simţit nurii cum îmi apasă pieptul şi am realizat că-ţi simt goliciunea trupului... Câtă plăcere...

câtă plăcere iubito... ţi-am privit goliciunea trupului şi am început să-mi cobor buzele pe pielea ta fină... pe piept să-ţi presez sânii pufoşi cu buzele mele fierbinţi şi-nsetate să-ţi adore trupul... şi-ntreaga mea adorare coboară încet pe tot trupul tău de domnişoară... Te-ntreb: de se suspini iubito? tu-mi şopteşti cât mă adori, iar eu îţi învălui buzele fierbinţi cu alte sărutări... şi-ncet ne învăluie şi ne pierdem în ideea de noi... (Mihai Florian Dumitrescu, 20 martie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu