joi, 1 martie 2012

La multi ani pentru 1 Martie!

La multi ani pentru 1 Martie!


Odata cu primavara iti doresc ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel in a albului splendoare, sa radieze ca soarele, sa ofere caldura si iubire si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Viata, lumina, caldura, parfumul de fericire sunt esenta primaverii, iar martisorul simbolul ei. Iti doresc ca razele soarelui sa-ti deschida petalele sufletului asemenea ghiocelului odata cu sosirea primaverii.

La multi ani!

Cu drag,
Mihai Florian Dumitrescu

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Incerc sa-mi aduc aminte ca trebuie sa acord si eu un pic de atentie celor din jur care ma apreciaza cu speranta ca si ei o vor face candva. Unele persoane uita sa mai multumeasca desi nu e atat de greu, nu doare si nu costa...

      Astfel incat multumesc si eu din toata inima mea tuturor cititorilor/ vizitatorilor acestui blog. Am ramas uimit sa vad ca am "implinit" chiar astazi, 1 martie 2012, peste 15 mii de vizite desi sunt prezent doar de cateva luni, mai este destul pana cand acest blog va implini un an de zile...

      Va datorez enorm de mult, am ramas uimit sa vad cum creste in fiecare zi, luna de luna si sunt atatea persoane care ma "studiaza" din umbra.

      Inca o data un sincer multumesc frumos si zile cat mai frumoase! Voi reveni in curand cu alte ganduri frumoase... Mai am ceva de rezolvat pe plan personal intre timp... Dar sunt inca aici datorita voua!

      Ștergere