luni, 9 ianuarie 2012

Amintirea dorului


Amintirea dorului


Apus în răsăritul dorului de tine
Şi-un vers ce rătăceşte în uitare,
Amintiri uitate şi-atât de puţine
Îmi bântuie trupul într-o visare...

Şi-ascund o lacrimă-ntre uitări,
E tot ce mi-a rămas din trecut,
O scrisoare pierdută-n călimări
Şi-un dor uitat, parcă nenăscut...

Rescriu tristeţea-ntr-un poem,
Un cânt ce-mi răzbate-n timpane,
Parcă totul îmi sună a blestem,
O furtună de sentimente umane...



Mă-nchin să uit dorul, dar şi clipa
Ce mi-au răpit şi liniştea tăcerii
Sufletului ce fără-ncetare tot ţipa
Să-ţi audă şoapta dulce a iubirii...

Aş vrea să uit amintirea din mine,
Aş vrea să rătăcesc iar în visare
Şi să-mi amintesc uitarea de tine,
Să mă regăsesc într-o îmbrăţişare...


08 ianuarie 2012
Mihai Florian Dumitrescu

7 comentarii:

  1. Frumoase ganduri....un suflet deosebit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos pentru aprecieri "Floare de colt". Doar cei deosebiti pot aprecia ceva deosebit, nu? O zi frumoasa, ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet....niciodata nu am stiut sa am grija de mine.....imi dau lacrimile....dar acest `ai grija de tine`....l`am pus in adancul sufletului......ca o alinare...o mangaiere......care`mi da aripi.....daaaaaaaaa.....il aud :)imi vorbeste....Ma`nclin in fata cuvintelor tale:)...floare de colt.....Un gand bun!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere Floare de colt. Nici eu nu prea stiu sa am grija de mine, am invatat sa am grija de altii. Esti scumpa... Il pui unde vrei tu.

      Si sa nu uiti sa ai grija de tine, o zi cat mai frumoasa >:D< Si daca tot iti face placere...

      "Tu eşti o melodie ce îmi inundă timpanele hipnotizate de dulcea ta şoaptă de iubire... Tu eşti pasul desculţ al tălpii ce am sărutat-o de atâtea ori pentru simplul fapt că... am regăsit zâmbetul tău pierdut în scrisoarea timpului, un zâmbet de culoare şi lumină călăuzitoare... Mâna ta... Mâna ta e-o aripă ce tandru mă-mbrăţişează şi-ascult simfonia iubirii din inima ta ce bate atât de tare încât trupul tău firav se-nfioară... Un pian îţi cântă versul dragostei ce te-nconjoară, cuvinte nerostite într-o noapte de vară, o atingere ce te introduce în visare întâia oară..." (Mihai Florian Dumitrescu, 10 decembrie 2010)

      Ștergere
    2. Multumesc!!!....E atat de frumoasa.... :)....incat nu am cuvinte....am furat`o :)!!!

      Ștergere
  4. Cu placere. Ma bucur ca iti place atat de mult. O gasesti si in cartea mea alaturi de altele... Ai grija de tine, o zi cat mai frumoasa... >:D<


    Tu eşti versul

    Tu eşti versul gândului frumos
    ce mă adoarme noaptea,
    chipul de înger pe care-l văd
    aievea în visare,
    vocea divină a liniştii iubirii
    ce-mi mângâie sufletul şi amintirea,
    adierea tandră ce-mi răsfaţă pielea,
    un ultim cuvânt ce vreau să-l rostesc
    atunci când în sărutul tău mă pierd...
    Mă trezesc din uitare întinzând mâna
    să te ating şi te caut cu privirea...
    Cu privirea în adâncul inimii tale
    pline de iubire...
    Adorm cu o ultimă silabă ce vreau să ţi-o sorb
    de pe buzele tale moi
    pline de dulceaţa
    sentimentului din mine...
    Iubesc clipa privirii
    în sentimentul lunecării
    alături de tine,
    mi-ai răpit şi visele,
    ai pătruns şi în respiratia
    şi în vibraţia din mine,
    eşti doar TU...
    Îngerul meu păzitor
    spre care întind mâinile
    în fiecare noapte
    să mă pierd în îmbrăţişarea aripilor tale,
    în sărutul iubirii tale...
    Şi... te iubesc atât de mult...


    Veşnicul tău Curcubeu,
    Mihai Florian Dumitrescu
    Ploieşti, 13 august 2010

    RăspundețiȘtergere
  5. "Fiecare noapte mă învăluie în visarea chipului tău de Înger frumos ce mi-a răpit zilele şi m-a învăţat să preţuiesc nopţile adormirii în tine, fiecare atingere a ta m-a făcut să vibrez în cântarea versului iubirii ce mă copleşeşte, fiecare sărut m-a transformat în tandreţea preţuirii buzelor tale pline de dulceaţa sentimentului din tine, minunato... Mă pierd în visare, mă pierd în uitare, mă pierd în tine şi în ideea de noi... Şi mă trezesc în speranţa iubirii de mâine a reginei inimii mele şi... Te iubesc în nemurire frumoasa mea idee de intens..." (Mihai Florian Dumitrescu, 25 august 2010)

    RăspundețiȘtergere