joi, 3 mai 2012

Ascultă-mi inima



Ascultă-mi inima

Mi-e dor doar de tine,
Ascultă-mi inima cum bate,
Eşti în adâncul din mine,
... În lacrimile-mi adevărate.

Iartă-mi trezirea în tine,
Urăşte-mă în iubirea din mine,
Primeşte gândul meu de bine,
Te doresc, nu mă pot abţine...

Eşti doar un înger de poveste,
Sunt doar un gând ce te bântuie,
O lacrimă a ochilor tăi naştere,
O trăire ce sufletu-mi chinuie.

O speranţă într-o lume ce moare,
O şoaptă ce se pierde-n depărtare,
Un sentiment, o idee ce ne doare,
Este doar a sufletului cântare...

Şi-aştept adormirea-n visarea
Îmbrăţişării tale tandre ce-mi
Alină dorul şi ascult chemarea
Adierii unei trăiri şi-adormi...


28 noiembrie 2010, Mihai Florian Dumitrescu
"Ganduri pentru EA - Sentimente nespuse", Editura National

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu