miercuri, 5 octombrie 2011

O singură inimă ce bate-n doi...


Te zăresc cum alergi spre mine cu braţele deschise, zâmbesc larg şi îmi întind şi eu braţele să te cuprind în toată splendoarea sentimentului ce mă cuprinde când te văd minunato. 


 Te sărut cu pasiune pe buzele tale moi, umede, pline de iubire… Cât de frumos ne topim într-o sărutare… Câtă dulceaţă este în buzele tale iubito… Îmi şopteşti cât de mult mă adori, eu îţi pun degetul pe buziţe şi-ţi spun că eu te iubesc mai mult… Tu… tu mă contrazici că tu mă iubeşti mai mult…


 Buzele mele îţi caută obrăjorii roşii, năsucul, bărbia… se opresc la pielea moale de pe gâtul tău de lebădă căutând cu ardoare pieptul tău cald de domnişoară. Tresari… Am regăsit tandreţea sânilor tăi albi si pufoşi… Îţi şoptesc din nou uşor cât de mult te ador… şi… adorm în sentimentul ce ne cuprinde trupul, sufletul… 


 Iar eu răsar din ochii tăi de flori… O singură inimă ce bate-n doi… Şi nu pot crede cât de firesc îti şoptesc că te iubesc…

Mihai Florian, Un Gând Frumos sau Al tuturor şi al nimănui...

8 comentarii:

  1. Multumesc frumos Anna! Dupa descrierea ta ai un suflet frumos, felicitari! Pastreaza-l...

    Cu totii ne nastem cu lucruri frumoase in noi, cu sentimente, cu "puteri" nebanuite, dar le pierdem pe parcurs zi de zi fara sa realizam mereu... Am pierdut si eu mult si incerc sa mai recuperez ce mai pot...

    Ai grija de tine, o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari domnule florian ami place f mult acest blog ,am dat peste el antamplator antro zii, cautand ceva frumos ceva care sa corespunda cu starea mea sufleteasca ,pe care o am de la un timp.si pot sa zic ,si nu numai sa zic .dar aici mam regasit an totalitate aproape an toate poeziile pe care leam citit si le citesc cu placere. sant niste versuri si ganduri szuperbe.din cate am antzeles nici u nu esti prea fericit.dar asta e viatza mergem mai departe.u cel putin atzi poti exprima cea ce traiesti.. prin aceste cuvinte frumoase pe care le scrii,eu personal nu pot decat sa ati multumesc .pt tot ce postezi pe acest blog.cat de nedreapta e viata uneori,dar totodat ma bucur ca mai exista anca oameni ca tine care anteleg si care uneori vb chiar an locul nostru prin cea ce fac,prin aceste ganduri si poezii,an care dup cum am mai spus multi ne regasim an ele..anca odat felicitari..si mult succes an continuare..cu mult resp domnule ..MARIAN,,de la seby..

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari domnule florian ami place f mult acest blog ,am dat peste el antamplator antro zii, cautand ceva frumos ceva care sa corespunda cu starea mea sufleteasca ,pe care o am de la un timp.si pot sa zic ,si nu numai sa zic .dar aici mam regasit an totalitate aproape an toate poeziile pe care leam citit si le citesc cu placere. sant niste versuri si ganduri szuperbe.din cate am antzeles nici u nu esti prea fericit.dar asta e viatza mergem mai departe.u cel putin atzi poti exprima cea ce traiesti.. prin aceste cuvinte frumoase pe care le scrii,eu personal nu pot decat sa ati multumesc .pt tot ce postezi pe acest blog.cat de nedreapta e viata uneori,dar totodat ma bucur ca mai exista anca oameni ca tine care anteleg si care uneori vb chiar an locul nostru prin cea ce fac,prin aceste ganduri si poezii,an care dup cum am mai spus multi ne regasim an ele..anca odat felicitari..si mult succes an continuare..cu mult resp domnule ..MARIAN,,de la seby..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, e doar un refugiu al meu. Unii ii barfesc pe altii, ii injura, isi varsa nervii pe cei din jur, apoi regreta... E felul meu de a ma descarca.

      Nu interpreta totul Seby, uneori e mai greu de explicat. In acea zi in care am scris ceva trist, poate am fost foarte fericit, m-au cautat zeci de persoane... Am cu cine discuta, din fericire pentru mine, dar... poate exista in acea zi o ora in care sa cad pe ganduri, sa ma retrag un pic si sa scriu ceva care poate fi mai trist... Se intampla, face parte din mine. Eu nu pot "ranji" fals toata ziua cum fac alte persoane, sunt ceea ce sunt, mai trist, mai vesel.

      Unele persoane au ramas uimite stiind ca sunt bine dispus aproape mereu in viata de zi cu zi si, apoi, sa citeasca pe aici si ceva mai trist. Cand se lasa seara ca sa lase loc noptii pline de ganduri pentru unii sau pline de vise pentru alte persoane, se pot intampla multe... Eu revad multe situatii din trecutul ce inca imi mai bantuie prezentul si incerc sa-mi "creez" viitorul cu ochii deschisi.

      Nu imi lipsesc multe, deci, ar trebui sa fiu fericit, dar si un copil se intristeaza de multe ori cand inconjurat de atatea jucarii sa simta ca ii lipseste ceva... E natural, e firesc, eu nu ascund astfel de lucruri.

      Poti fi inconjurat de o suta de prieteni si, la un moment dat, sa te retragi un pic trist, cu gandurile tale pentru un anumit prieten, o anumita persoana de care sa-ti para rau desi poate nu ar trebui... Se intampla. Nu-ti poti nega sentimentele, tristetile, ca si bucuriile, nu poti fugi mereu asa ca e bine uneori sa te mai pierzi si in ganduri... Gandurile fac un om sa evolueze, sa nu se lamenteze in superficialitate.

      Aici sunt gandurile mele asezate mai mult sau mai putin frumos, nu vreau aplauze... Nu eu v-am cautat pe voi sa cititi, voi m-ati gasit pe mine si va multumesc iar pentru aprecieri, comentarii. Postarile voastre apar mai tarziu pentru ca trebuie aprobate de mine. Procedez asa intrucat au vrut unele persoane sa se rafuie intre ele pe blogul meu, dar am primit si anonime cu linkuri dubioase sau mesaje vulgare chiar de la unele persoane ce pareau a fi femei. Si imi aduc aminte de vorba mea ca unele femei te ridica atat de mult incat le poti considera ingeri, altele te ingroapa de viu cu barfa lor, cu isteriile de zi cu zi...

      Uitam ca toti suntem oameni si in loc sa ne privim in oglinda, ne luam de cel de langa ca face ceva ce noua nu ne place fara sa ne gandim ca ar trebui sa apreciem ca el, spre deosebire de noi, face ceva... Am intalnit si astfel de persoane, putine, dar au existat. Poate e si invidia, prostia la mijloc, lipsa de preocupare...

      E bine ca ai avut rabdare sa te uiti peste tot, dar sunt mult mai multe in cartea mea, aici am pus o parte pentru ca pe blog e altceva, primesc reactii si de la cei pe care nu ii cunosc si imi face placere sa le stiu parerea. Cei apropiati pot fi subiectivi uneori si sa ma aprecieze doar pentru ca tin la mine.

      Eu scriu pentru mine si pentru cei care au si ei ganduri, dar se tem sa le astearna, eu scriu pentru cei ce vor sa citeasca. Pe ceilalti ii invit sa ocoleasca acest blog daca nu le va placea. Am doar cateva luni si am peste 15 mii de vizite fara publicitate, fara sa fiu recomandat de cineva. Mai e destul timp pana voi implini un an pe acest blog si deja vad ca sunt destule persoane care apreciaza si carora le multumesc din nou.

      De ce va multumesc? Sunt mai complet cu voi... O zi frumoasa tuturor!

      Al tuturor si al nimanui,
      Mihai Florian
      (asa imi place uneori sa semnez)

      Ștergere
  4. Frumos scris, imi delectez ochii si sufletul cu scrierile tale suflet frumos.
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos, imi delectez sufletul cu scrierile tale suflet frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri, e greu sa-ti mai pastrezi ceva frumos in viata asta... Ma bucur ca reusesc sa mai bucur cateva persoane, inseamna ca nu sunt chiar singur in...gandire.

      Ștergere